Znajdź nas na Facebooku
Kursy językowe
z 87% dofinansowania z UE
Dowiedz się więcej
lub zadzwoń:
+48 512 993 747

Skargi i Reklamacja

W trosce o wysoką jakość naszych usług w celu spełnienia oczekiwań klientów McGregor Language Schools wprowadził możliwość składania reklamacji w przypadkach realizacji usług niezgodnie z podjętymi zobowiązaniami

POLITYKA REKLAMACJI rok szkolnym 2018-2019

Roszczenia reklamacyjne Klienta będą rozpatrywane w następującym zakresie:

  1. Niezadowolenie z jakości usług
  2. Przypisanie kursanta na nieodpowiedni poziom kursu (poziom za niski lub za wysoki)
  3. Brak postępu lub niewystarczający postęp
  4. Niedotrzymanie warunków umowy dotyczących terminów rozpoczęcia i zakończenia kursu.

Reklamacje należy składać w formie pisemnej. Pismo reklamacyjne może być złożone osobiście w biurze McGregor Language Schools, przesłane listownie na adres oddziału McGregor Language Schools lub przesłane drogą emailową na info@mcgregor.home.pl. Reklamacje nie spełniające powyższych wymagań, nie będą rozpatrywane.

McGregor Language Schools ustosunkuje się do przedstawionej reklamacji w ciągu 5 dni roboczych. 

 

 

McGregor Language Schools
Myślenice

ul. Jagiełły 2
32-400 Myślenice
+12 372 28 95
office.myslenice@mcgregor.home.pl
pn-pt:
8:00 - 21:00
sob.:
8:00 - 16:00

McGregor Language Schools
Limanowa

ul. Kościuszki 15
34-600 Limanowa
+18 337 57 73
office.limanowa@mcgregor.home.pl
pn-pt:
8:00 - 20:00

McGregor Language Schools
Wadowice

ul. Piaskowa 2/1
34-100 Wadowice
791 492 307
wadowice@mcgregor.home.pl
pn. śr. pt
10:30 - 20:00
wt. czw.:
10:30 - 15:30; 18:30 - 20:00
sob.:
8:30 - 15:00

McGregor Language Schools
Biuro Projektów Funduszy Europejskich

.
512 993 747
szkolenia@mcgregor.home.pl
 
pn-pt:
8:00 - 16:00