Skargi i Reklamacja
W trosce o wysoką jakość naszych usług w celu spełnienia oczekiwań klientów McGregor Language Schools wprowadził możliwość składania reklamacji w przypadkach realizacji usług niezgodnie z podjętymi zobowiązaniami
POLITYKA REKLAMACJI od 2018
Roszczenia reklamacyjne Klienta będą rozpatrywane w następującym zakresie:
- Niezadowolenie z jakości usług
- Przypisanie kursanta na nieodpowiedni poziom kursu (poziom za niski lub za wysoki)
- Brak postępu lub niewystarczający postęp
- Niedotrzymanie warunków umowy dotyczących terminów rozpoczęcia i zakończenia kursu.
Reklamacje należy składać w formie pisemnej. Pismo reklamacyjne może być złożone osobiście w biurze McGregor Language Schools, przesłane listownie na adres oddziału McGregor Language Schools lub przesłane drogą emailową na info@mcgregor.home.pl. Reklamacje nie spełniające powyższych wymagań, nie będą rozpatrywane.
McGregor Language Schools ustosunkuje się do przedstawionej reklamacji w ciągu 5 dni roboczych.